AKTUALNOŚCI

REZERWACJA

RODO

KONTAKT

GALERIA

O OSIEDLU

LOKALIZACJA

1. Informacje ogólne

 

1.1. Administratorem Twoich danych osobowych jest DETAL PARTNER Sp. z o.o., ul. Św. Michała 77, 61-005
Poznań, NIP 7831713574, KRS 0000511797. W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z polityką prywatności,
w każdej chwili możesz skontaktować się z nami, wysyłając wiadomość na adres : biuro@zaciszeczempin.pl

1.2. RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych)  przyznaje Ci następujące uprawnienia związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, 
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
3. prawo do usunięcia danych (jeżeli Twoim zdaniem nie ma podstaw, abyśmy przetwarzali Twoje dane,
możesz żądać, abyśmy je usunęli),
4. prawo do ograniczenia przetwarzania danych (możesz żądać ograniczenia przetwarzanie danych
wyłącznie do ich przechowywania lub wykonywania uzgodnionych z Tobą działań), 
5. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (masz prawo do sprzeciwu wobec
przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu; powinieneś wskazać szczególną
sytuację, która Twoim zdaniem uzasadnia zaprzestanie przez nas przetwarzania objętego sprzeciwem.
Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że wykażemy, że podstawy przetwarzania
przez nas danych są nadrzędne wobec Twoich praw lub też, że Twoje dane są nam niezbędne do
ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń),
6. prawo do przenoszenia danych (masz prawo otrzymać od nas w ustrukturyzowanym, powszechnie
używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego dane osobowe, które dostarczyłeś nam na
podstawie umowy lub Twojej zgody; możesz nam zlecić przesłanie tych danych bezpośrednio innemu
podmiotowi),
7. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (jeżeli stwierdzisz, że przetwarzamy dane niezgodnie z
prawem, możesz złożyć w tej sprawie skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub
innego właściwego organu nadzorczego).

Zasady związane z realizacją wskazanych powyżej uprawnień zostały opisane szczegółowo w art. 16 – 21 RODO.
Pamiętaj, że możesz również zwrócić się do nas z żądaniem udostępnienia Ci informacji o tym, jakie dane na Twój
temat posiadamy oraz w jakich celach je przetwarzamy. Wystarczy, że wyślesz wiadomość na adres
: biuro@zaciszeczempin.pl
1.3. Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane przez podmioty, z których usług korzystamy. Mogą mieć dostęp
do Twoich danych osobowych, jeżeli świadczone przez nich usługi wiążą się lub mogą wiązać z przetwarzaniem
danych osobowych, jeżeli będą świadczyć usługi w zakresie związanym z takim dostępem. Chodzi w szczególności
podmioty takie jak hostingodawca, dostawcy usług poczty elektronicznej, podmiot świadczący usługi w zakresie
obsługi technicznej strony internetowej, mailingu, kancelarie prawne, podmioty świadczące usługi marketingowe,
biura rachunkowe, dostawcy oprogramowania chmurowego itp. Pamiętaj, że Twoje dane są bezpieczne i
przetwarzane jedynie w niezbędnym zakresie. Ponadto, w razie zaistnienia takiej konieczności, Twoje dane osobowe
mogą być udostępniane podmiotom, organom lub instytucjom uprawnionym do uzyskania dostępu do danych na
podstawie przepisów prawa, takim jak służby policyjne, bezpieczeństwa, sądy, prokuratury, a także urzędom
skarbowym w zakresie niezbędnym do realizacji obowiązków podatkowo-rozliczeniowo-księgowych.

1.4. Przekazujemy Twoje dane osobowe do państw trzecich w związku z korzystaniem z narzędzi, które przechowują
dane osobowe na serwerach zlokalizowanych w państwach trzecich, w szczególności w USA. Dostawcy tych
narzędzi gwarantują odpowiedni poziom ochrony danych osobowych poprzez stosowne mechanizmy zgodności
przewidziane przez RODO, w szczególności poprzez przystąpienie do programu Privacy Shield lub korzystanie ze
standardowych klauzul umownych. Do przechowywania danych osobowych na serwerach zlokalizowanych w
państwach trzecich dochodzi w ramach usług Google (opisanych w niniejszej polityce prywatności), których
dostawcą jest Google Ireland Limited.
1.5. Korzystamy z narzędzi, które mogę podejmować określone działania w zależności od informacji zebranych
w ramach mechanizmów śledzących (profilowanie i reklama behawioralna). Uważamy jednak, że działania te nie mają
istotnego wpływu na Ciebie, ponieważ nie różnicują Twojej sytuacji jako klienta, nie wpływają na warunki umowy,
jaką możesz z nami zawrzeć. 

 

2. Kontakt.
 

Dane przetwarzane:  imię, adres e-mail plus ewentualnie dane zawarte w treści wiadomości (podanie danych jest
dobrowolne, ale niezbędne, by nawiązać kontakt.)
Cel przetwarzania:  nawiązanie kontaktu
Okres przetwarzania: Treść korespondencji może podlegać archiwizacji i nie jesteśmy w stanie jednoznacznie
określić, kiedy zostanie usunięta. 
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli nasz uzasadniony interes. Podstawą prawną przetwarzania po
zakończeniu kontaktu jest również nasz usprawiedliwiony cel w postaci archiwizacji korespondencji na potrzeby
wewnętrzne (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Uprawnienia: Masz prawo do domagania się przedstawienia historii korespondencji, jaką z nami prowadziłeś (jeżeli
podlegała archiwizacji), jak również domagać się jej usunięcia, chyba że jej archiwizacja jest uzasadniona z uwagi na
nasze nadrzędne interesy, np. obrona przed potencjalnymi roszczeniami z Twojej strony. 

 

3. Cookies
 

3.1.  Pliki cookies i inne technologie śledzące. Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. 
Cookies to niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (np. komputerze,
tablecie, smartfonie), które mogą być odczytywane przez nasz system teleinformatyczny (cookies własne) lub system
teleinformatyczny podmiotów trzecich (cookies podmiotów trzecich). Niektóre używane przez nas cookies są
usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki internetowej, tzn. po jej zamknięciu (tzw. cookies sesyjne). Inne cookies
są zachowywane na Twoim urządzeniu końcowym i umożliwiają nam rozpoznanie Twojej przeglądarki przy
kolejnym wejściu na stronę (trwałe cookies). 
3.2. Zgoda na cookies. 

 Podczas pierwszej wizyty na stronie wyświetlana jest Ci informacja na temat stosowania plików cookies
wraz z pytaniem o zgodę na wykorzystywanie tych plików. 
 zawsze możesz zmienić ustawienia cookies z poziomu swojej przeglądarki albo w ogóle usunąć pliki
cookies. Przeglądarki zarządzają ustawieniami cookies na różne sposoby. W menu pomocniczym
przeglądarki internetowej znajdziesz wyjaśnienia dotyczące zmiany ustawień cookies.
 Możesz również zarządzać ustawieniami plików cookies, instalując specjalne dodatki pozwalające na
kontrolę nad plikami cookies, 
 wyłączenie lub ograniczenie obsługi plików cookies może powodować trudności w korzystaniu z naszej
strony, jak również z wielu innych stron internetowych, które stosują cookies. 

3.3. Logi serwera. 
 Korzystanie ze strony wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym przechowywana jest
strona. Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera. 

 Logi obejmują m.in. Twój adres IP, datę i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i
systemie operacyjnym z jakiego korzystasz. 
 Logi zapisywane i przechowywane są na serwerze. Dane zapisane w logach serwera nie są kojarzone
z konkretnymi osobami korzystającymi ze strony i nie są wykorzystywane przez nas w celu Twojej
identyfikacji. 
 Logi serwera stanowią wyłącznie materiał pomocniczy służący do administrowania stroną, a ich
zawartość nie jest ujawniana nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem.